Základní myšlenkou Home stagingu je upravit nemovitost tak, aby byla atraktivní pro co nejširší okruh lidí a díky této atraktivitě prodat nebo pronajmout nemovitost v co nejkratším čase a za co nejvyšší cenu.
Zásadní roli hrají emoce, kterou nemovitost v klientech vyvolá a rozhodující je první dojem.
První dojem při výběru, kterou nemovitost chci vidět a první dojem na prohlídce nemovitosti.
Zkrátka upravené nemovitosti vypadají mnohem lákavěji, lidé se na prohlídce věnují prostoru, zcela jasně vidí potenciál nemovitosti a neřeší, kolik práce je čeká s vyklizením, co asi zůstalo oku ukryto nebo se netrápí tím, zda je místnost dostatečně prostorná. Vše je jasné, viditelné.
Každá nemovitost však vyžaduje jiný přístup z mnoha důvodů. Připravila jsem pro Vás celkem čtyři typy nemovitostí s fotografiemi a krátkým příběhem. Každá z nich je takovým typickým zástupcem nemovitostí, které jsem prodala.
Zařízená nemovitost
Nemovitost k rekonstrukci
Prázdná nemovitost
Prázdná nemovitost - nedokončená
Na službu Home staging najdeme prostřednictvím internetových vyhledávačů spoustu diskuzí na téma“ kdy, v jakém rozsahu a zda vůbec se tímto zabývat“. V názoru se neshodnou ani samotní makléři bez ohledu na lokalitu nebo pod jakou značkou svěřené nemovitosti prodávají.
Při současné situaci na realitním trhu je více zájemců o koupi než nabízených nemovitostí a vůbec není těžké nemovitost prodat nebo pronajmout. Proč tedy investovat čas i peníze, když vím, že stejně prodám. Tak trochu hozená rukavice, že?
Já jsem rukavici zvedla, a to s velkým úspěchem. Nemovitost vždy prodám za nejvyšší možnou cenu a moji prodávající o tom nepochybují. Mám za sebou desítky prodaných nemovitostí, spokojené klienty na obou stranách, reference (odkaz na reference) a noví klienti se dnes na mne obracejí na základě doporučení.