Je to jeden z prvních kroků potencionálního kupce/nájemce do Vaší nemovitosti, byť na virtuálním poli. Videoprohlídkou nemovitosti ukážu vše, předám skutečný obraz domu, bytu. Lidé pak na prohlídku přicházejí s reálnou představou. Tím předejdu zklamání obou stran – zbytečná prohlídka a vpád do soukromí, ztráta času…
A další podstatný přínos videoprohlídky? VYŠŠÍ NÁVŠTĚVNOST INZERCE.
Ze statistik veřejné inzerce i sociálních sítí jasně vyplývá, že se více lidí podívá na nabídku obsahující video než na běžnou nabídku s fotografiemi.
Jak taková videoprohlídka vypadá se můžete přesvědčit u následujících příkladů – nemovitosti pražské i mimopražské, domy i byty, video s průvodním slovem nebo jen s hudbou, s interaktivním půdorysem. U starších ukázek je to tak trošku nostalgie nebo mohu napsat – tak šel čas……..